1. מי מבקר באתר שלכם
אנליטיקס תספק לכם מידע לגבי המיקום הגיאוגרפי של הגולשים באתר שלכם, באיזה דפדפן השתמשו בכדי לגלוש באתר ,רזולוציית המסך של הגולש, האם קיימת תמיכה ב בדפדפן בו הגולשים משתמשים, שפת הדפדפן ועוד…
2. מהי האינטראקציה של הגולשים עם האתר
גוגל אנליטיקס מאפשרת לכם לעקוב ולדעת לאילו דפים הגולשים ניגשים, כמה זמן הם נשארים באתר שלכם ומהו שיעור היציאה מדף הכניסה (מייצג את אחוז הביקורים בדף יחיד – כלומר, ביקורים שבהם האדם עזב את האתר שלך מהדף שדרכו נכנס אליו).
3. באילו שעות מרבית הגולשים נכנסים לאתר שלכם
על ידי צפייה בשעות בהן רוב הגולשים נכנסים לאתר, תוכלו לקבל אינפורמציה מתי נכון יהיה לפרסם את הפוסט הבא שלכם. במידה ורוב הגולשים מגיעים בשעות שאינכם יכולים לפרסם את הפוסט מסיבה כזו או אחרת, תמיד תוכלו לתזמן את פרסום הפוסטים שלכם לשעה הרצויה.
4. את המיקום הגיאוגרפי של הגולשים וכיצד הגיעו לאתר שלכם
גוגל אנליטיקס תאפשר לכם לדעת את המיקום הגיאוגרפי של הגולשים באתר שלכם. מעבר לכך, תוכלו לקבל אינפורמציה על כיצד הגיעו הגולשים לאתר שלכם.
האם הגיעו אורגנית דרך מנועי החיפוש למינהם, האם דרך קישורים חיצוניים מאתרים אחרים, האם דרך קישורים ממומנים או אף בצורה ישירה על ידי הקלדת כתובת האתר שלכם בשורת הכתובות של הדפדפן.
אנליטיקס תציג עבורכם את אחוז הגולשים שהגיעו דרך אותם מקורות שציינו בצורה ויזואלית ונוחה להבנה על ידי חלוקה לקטגוריות.
5. מהי האינטראקציה של הגולשים עם תוכן האתר
גוגל אנליטיקס מאפשרת לכם לראות את התנהגות הגולשים מול תוכן האתר. תוכלו לדעת מה אחוז ההקלקות על לינק מסויים באתר, באילו עמודים המשתמשים נרשמו לרשימת התפוצה ועוד…
תוכלו אף לבצע בדיקות AB ובעזרתן לבחון ולהבין איזה תוכן או קריאה לפעולה מניבים תוצאות טובות יותר ומכאן לבנות אסטרטגיה נכונה יותר למשתמשים ולגולשים באתר שלכם.