קמפיין ממומן בגוגלמה זה Google Adsכאשר מדובר בתוצאות מדידות וגם מהירות אפיק השיווק פרסום בגוגל הוא אחד מכלי השיווק היעילים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי, באמצעות פרסום בגוגל ניתן להגיע אל הלקוחות שמחפשים את העסק שלכם כאן ועכשיו. במהלך השנים גוגל התרחבה משמעותית ופרסה את רשת הפרסום שלה בכל רחבי האינטרנט, כלומר אפשרה לאתרים להציג פרסומות באתרים שלהם באמצעות מערכת מתקדמת. כיום גוגל משתפת פעולה עם מיליוני אתרים ומספקת אפשרות פרסום לעסקים המעוניינים לפרסם באתרים ברחבי הגלובוס אודות למערכות מיקוד מתקדמות. פרסום בגוגל לגולשים שמחפשים מילת מפתח מסויימת. קידום בגוגל ממומן הוא הבאת המודעה למיקום גבוהה בגוגל להבאת קליקים המביאים טלפוניםלידים. התשלום בקידום ממומן בגוגל הוא על פי קליק, זאת אומרת שאתם תשלמו רק אחרי שזה שראה את המודעה שלכם הקליק עליה. אלפי אנשים מחפשים מדי יום בגוגל אחר מוצרים או שירותים שונים, הצגת מודעות פרסום בגוגל מאפשר לכם לקבל חשיפה רבה ללקוחות פוטנציאליים ע''י ניהול קמפיין ממומן מקצועי והצגת מודעות פרסום מתקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל. ניהול קמפיין פרסום ממומן בגוגל דורש ידע, ניסיון ומקצועיות בכדי למקסם את תקציב הפרסום ולהביא לביצועי קמפיין מקסימליים. איך מערכת הפרסום של גוגל עובדתמערכת הפרסום של גוגל, בדומה למערכות פרסום אחרות עובדת בשיטה של מכרז. כלומר, בעת הגדרת הקמפיין כל מפרסם בוחר בעבור אילו מילות מפתח ברצונו להציג מודעות ומה המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם בעבור כל הקלקה פוטנציאלית שתגיע מהמודעה שתוצג לגולשים. כאשר גולש מחפש שאילתה מסוימת, מערכת הפרסום בודקת אילו מפרסמים הגדירו מראש שהם מעוניינים להציג מודעה בעבור מילת המפתח הזו ומבצעת מכרז פנימי בין המפרסמים והמודעות שהם מציגים. האלגוריתם מחליט את סדר הצגת המודעות על בסיס חישוב שנקרא ''Adrank'' ונסביר עליו בהמשך, אך כעיקרון הוא מורכב מהמחיר שכל מפרסם הציע בעבור המודעה ואיכות המודעה ''Quality Score'' המחושב על ידי רלוונטיות מילות החיפוש, איכות עמוד הנחיתה או האתר ומספר פרמטרים נוספים שנרחיב עליהם בהמשך.שימו לב: שאילתת חיפוש היא מה שהגולש מחפש בפועל בשורת החיפוש, לדוגמה: ''עורך דין לענייני תעבורה בחיפה'' ומילות המפתח שאתם מעוניינים לקדם יכולות להתאים באופן חלקי בלבד, לדוגמה:''עורך דין בחיפה'' ובכל זאת גוגל תחשיב אתכם כרלוונטיים למכרז,לכן הגדרת הקמפיין היא שלב הכרחי וחשוב מאוד עבורכם שיכול לעזור לכם להשיג לידים רלוונטיים ולחסוך בעלויות.
אין צורך בהתחייבות מצדך, תוכל בכל רגע נתון להפסיק את קמפיין הפרסום שלך. התשלום הוא על הקלקה בלבד מיקוד אופטימלי לקהל יעד שלך |