עיצוב ושליחת עד 12,000 מיילים
קידום אתרים מגיע מתחום פטריות של מדיה חברתית, שבה אנשים מוזמנים לתקשר אחד עם השני, ולהגיב הודעות בלוג אחד של השני הערות. אל תיעלבו אם את ההבחנות בין סוגים שונים של מדיה חברתית נוטים לטשטש. מדיה חברתית לעזור לקדם את האתר שלך על ידי שליחת תעבורת ישיר, בהפקת קישורים לאתר שלך, ויצירת מודעות.
פרסם עלון דואר אלקטרוני.
אמנם דורשת מחויבות של זמן, יצירת פרסום חודשי דואר אלקטרוני היא אחת הטכניקות החשובות ביותר לקידום. זוהי דרך מצוינת לשמור על קשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ליצור אמון, לפתח את המודעות למותג, וגם לבנות את העסק בעתיד. זה גם עוזר לך לאסוף כתובות דואר אלקטרוני של מי לבקר באתר שלך, אך עדיין אינם מוכנים לבצע רכישה.
חלק קונה הטובות ביותר הן מודעות טקסט קטנות עלוני חדשות בדואר אלקטרוני מכוון לקהלים עשוי להתעניין במוצרים או בשירותים שלך. מו''לים קטנים רבים אינם מתוחכמים על הפרסום להציע מחירים אטרקטיביים מאוד
אזכורים עם עסקים משלימים.
מומלץ לשקול החלפת דואר אלקטרוני עם העלון מזכיר עסקים משלימים כדי להגיע לקהלים חדשים. רק להיות בטוח כי הם השותפים שלך זהיר שבו הם מקבלים לרשימת התפוצה שלהם כך שאתה לא להסתבך עם אנטי ספאם החוקים במדינה שלך.
טכניקות שיווק ויראלי קידום.
הפצת שמועה באופן אקספוננציאלי. בפה, יחסי ציבור, יצירת ''באז'', שיווק רשתי דגמים מקוון. המפתח לשיווק ויראלי הטובה ביותר, לעומת זאת, היא ליצור משהו שיוצר באז, והוא כל כך חמוד מרתק משעשע מוזר שהוא מקבל עבר צופים לחבריהם באמצעות דואר אלקטרוני ורשתות חברתיות - אלפי פעמים - כך כי המניע יותר ויותר אנשים לאתר שלך, אני מקווה, מסייעת לשפר את המותג שלך, לייצר מכירות, ובסופו של דבר לשפר את הרווחים.