פרסום ויראלי - סרט תדמיתיהפקת סרטון וידאו לשיתוף ברשתתחקיר ובניית תסריט
בשלב זה נבחן אופיו של המוצר/השירות או החברה שעבורם יוכן הסרט.
התחקיר יבוסס על הגדרת המוצר, קווים לדמותו, מהי החדשנות שאותה הוא מציע, ייבחנו הדגשים שהחברה מעוניינת שיובלטו במהלך הסרט וכמובן - קהל היעד אליו הוא אמור לפנות
בשלב התחקיר יקבע הקריאטיב השיווקי שעל-פיו ייכתב התסריט ושעל פיו הסרט
מגבשים סינופסיס – שהוא תיאור התסריט, תיאור האווירה ותיאור הצילומים באופן וורבלי. בשלב זה יקבע באילו אמצעים משתמשים לצורך המחשת החזון: אם יעשה שימוש בשחקנים, ניצבים, קריינות, אנימציה, כתוביות, מה יהיה קצב הסרט ואיזה פס-קול ילווה אותו. לאחר אישור הלקוח ייכתב התסריט המקורי שיוביל את הסרט.
בימוי וצילום
בשלב זה מתחילים בצילום החומרים בלוקיישן הנבחר. את יום הצילום מלווים לכל אורכו צוות מקצועי בהתאם לסוג יום הצילום
עריכה
החומרים נערכים ו''נתפרים'' אחד לשני על ידי עורך מקצועי - כשבסוף התהליך תתקבל גרסת טיוטה ראשונה של מה שיהיה בסופו של דבר הסרט ותוגש לאישור הלקוח.
לאחר אישור הלקוח עושים את התיקונים הקוסמטיים האחרונים שנדרשים , נשזרות כתוביות או מולבשים אפקטים מיוחדים במידת הצורך והסאונד מולבש על הסרט.
יצוא לרשת
קובץ קל ומהיר לשידור ברשת עם כותרת ופרטים להשתלה במנועי חיפוש, ערוצי ,מדיה ואתרי רשתות חברתיות יומן אזרחי הנידון הבית הפתוח גלידות פלדמן יום במעלה שומרון פארמה דיל |
פרסום ויראלי - סרט תדמיתי | אני מתעניין ב |