עיצוב ניוזלטרעיצוב ניוזלטר בעל מראה נכון מייצר לידים וחשיפה למוצר שלך בצורה טובה יותרניוזלטר הוא דיוור, דף מידע, הנשלח באמצעות המייל, מטעם בעל העסק אל תפוצה רחבה של אנשים, אלו יכולים לכלול לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, ספקים, מתחרים, הקהל הרחב וכו'. בדרך כלל הניוזלטר נשלח מתוך מערכת דיוור שנועדה בדיוק בשביל זה מטרת הניוזלטר הינה לשמר על הקשר עם הלקוח הקיים ולהזכיר לו על קיומנו ויחד עם זאת לשווק ולמכור את השירות או המוצר של החברה. הניוזלטר מכיל בד''כ חומר קריאה איכותי, בעל ערך ויכול לגרום לו לרצות לפתוח ולהתעניין בשאר שירותי החברה. ישנה חשיבות רבה לעיצוב של הניוזלטר מכמה סיבות ראשית חשוב לשמור על מיתוג העסק בעיקר בשליחת חומר שיווקי, בנוסף ניוזלטר מעוצב מעביר ללקוח מסר רציני יותר ומקצועי יותר. בעיצוב הניוזלטר חייבים לתת דגש על עיצוב תומך מובייל, על מנת שכל הלקוחות שלכם יוכלו לצפות בתוכן ביתר נוחות, מכיוון שרוב הגולשים היום פותחים את תיבת האימייל שלהם מהנייד. ניוזלטר מקצועי אשר מעוצב ברמה גבוהה, המופק ע''י העסק על בסיס קבוע, הוא כלי שיווקי מתקדם, המאפשר לכם ליצור מערכת יחסים מתגמלת של תן וקח עם לקוחותיכם הקיימים והפוטנציאלים. מה המטרה שלכם בהפצת הניוזלטר? לפני תחילת העיצוב במערכת הניוזלטר, חשבו מה הייתם רוצים להשיג מהקמפיינים. בחרו במטרה אחת, אולי שתיים, אבל לא יותר. כמעט בלתי אפשר לבנות עיצוב טוב שיספק 20 מטרות שונות, אבל קל בהרבה להכין עיצוב שיסייע להגשמתה של מטרה אחת. שאלו את עצמכם בכנות מהו הדבר שהקמפיינים הללו אמורים לסייע לכם להשיג. האם אתם רוצים לשמור על קשר עם לקוחות? להגדיל המכירות? להעביר אינפורמציה? דעו מה המטרה הראשית שלכם בהפצת הניוזלטר ומה המטרה המשנית, והקצו להן מקום בקמפיין בהתאם לחשיבותן. הבנת המטרות שלכם, כמובן, אינה הכרחית רק למען עיצוב הקמפיין. אם לא תדעו מהן מטרות הקמפיינים, לא תוכלו לדעת אם השגתם אותן. לא תוכלו גם להכין תוכן שיהיה רלוונטי לנמענים שלכם. דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שעצם זה שיש לכם מטרה מסוימת לא אומר שהנמענים שלכם יודעים מה היא. גשו לטופס ההרשמה לקמפיין ובדקו מה כתוב שם. איזה מסר אתם מעבירים למשתמשים. נסחו את טופס ההרשמה כך שהגולשים יבינו בדיוק מה הם אמורים לקבל. זה ימנע מהם אכזבות, ומכם תלונות מיותרות על ספאם. |
עיצוב ניוזלטר | אני מתעניין ב |